Voorbereidingen

16 mei 2015

Hoi allemaal!

2 dagen voor vertrek voeg ik de daad bij het woord en maak ik mijn blog aan. In deze blog kunnen jullie lezen wat ik allemaal ga beleven. Ik kan nog niet garanderen dat ik hem echt actief bij ga houden, maar ik ga het in ieder geval proberen!

Mijn gedachte op dit moment wanneer ik aan Australië denk: WHAAAAA! Best wel spannend, haha. Maar ook ontzettend gaaf dat ik gewoon 4,5 maand lekker met de dag ga leven en alleen maar ga doen wat ik leuk vind. Ik heb er dan ook onwijs veel zin in!

Het inpakken leverde in het begin ook nog wel wat stress op, maar met een rugzak van 12 kg en handbagage van 5 kg (inclusief snorkelset en al mijn benodigde elektronische apparatuur) mag ik toch wel zeggen dat het aardig gelukt is.

Dit weekend ga ik nog even genieten van alle mensen om mij heen en natuurlijk van Mellie en dan zie ik dinsdagavond eindelijk mijn zussie weer! En wel in het altijd bruisende Perth, de hoofdstad van West-Australië.

Cheers!!

Om alvast in de stemming te komen ;)

1. Suus:
    16 mei 2015
    Jaaa voor jou gaat het grote avontuur ook beginnen!!!! Ik heb al zoveel zin om samen op pad te gaan! Maar eerst genieten met je sis! Xxx
  2. Opa en Oma:
    17 mei 2015
    Jennifer wat een leuke site, ik hoop dat we op deze manier van je reis verhalen kunnen meegenieten. Liefs van O en O