Southbrook II

26 augustus 2015 - Brisbane Airport, Australië

Inmiddels zit ik alweer een tijdje op het vliegveld van Brisbane te wachten op mijn vliegtuig naar Darwin (welke pas om 20.45 vertrekt). Eenmaal in Darwin zal ik mijn eerste nachtje doorbrengen op het vliegveld. Het is voor mij nu al bijna “normaal” geworden om op vliegvelden te slapen, dus binnenkort heb ik geeneens een hotel of hostel meer nodig, haha.

De laatste twee weken bij Richard en Erin zijn echt voorbij gevlogen! Na mijn vrije dag op maandag 10 augustus, besloot Richard dat hij het die week wat rustiger aan zou doen met de paarden en dat ze die week dus allemaal voor mij waren. Ik heb die week dus lekker veel gereden. Ook hebben we twee nieuwe paarden opgehaald, welke ik Bones en Bambi genoemd heb. We hopen door het ontcijferen van hun brandmerken hun echte namen en race geschiedenis te kunnen vinden. Verder rijd ik inmiddels ook op de quad (met de hond achterop) en in de 4WD, super leuk dat ik dat ook gewoon allemaal mag!

Het Goondiwindi poloweekend was wederom erg gezellig. Helaas alleen wel een mindere afloop voor Richard aangezien hij in de laatste wedstrijd een botsing had met iemand van het andere team en hierbij zijn enkel op twee plaatsen heeft gebroken. Hierdoor eindigde zijn poloseizoen een week eerder dan gepland en betekende het dat de paarden vakantie kregen. Ik hoefde de paarden in de laatste week dus maar tot en met woensdag te rijden, maar ik heb me zeker niet hoeven te vervelen! Ik heb me bezig gehouden met de nieuwe paarden, geholpen bij het aanleggen van de irrigator en het laden van het hooi, al het tuig gepoetst en alle bandages en zadeldekjes gewassen. Verder zijn er vrijdag nog een nieuw paard en een nieuwe kat bijgekomen, dus er was zat te doen!

Al met al heb ik het heel erg naar mijn zin gehad bij Richard en Erin en weet ik inmiddels dat ik het heerlijk vind om de hele dag buiten bezig te zijn. En stiekem zou ik ook wel heel graag op een boerderij met 80 hectare willen wonen...

P.S. Als het goed is zie ik Suus straks weer op het vliegveld van Darwin! Niet helemaal zoals gepland, maar wel super leuk!!!

1. Suus:
    26 augustus 2015
    Als het goed is?? Ik lig al in mn slaapzak op je te wachten! Dit wordt een laaaaange nacht!